Day 4 & 5 - Reisverslag uit Reading, Verenigde Staten van Linde Respen - WaarBenJij.nu Day 4 & 5 - Reisverslag uit Reading, Verenigde Staten van Linde Respen - WaarBenJij.nu

Day 4 & 5

Blijf op de hoogte en volg Linde

27 April 2014 | Verenigde Staten, Reading

Yesterday, the 25th of April, Karen and I went to the municipal breakfast, where we ate a typical American breakfast. The people who where there got the opportunity to ask questions to the Commissioners. After that, Karen and I had a local lunch, namely Mexican which was delicious! When we got back there was a budget kickoff, in which the budget of 2015 was anounced. Furthermore, I helped Karen with some work until five o'clock, which means weekend!

Today, we went to the Elimentary school of Elijah, because it was family fun day! Elijah did some games and got a lot of prices! It was really nice to see his school! When we were done at the school, we drove up the Hill where the Pagoda is located. I made some pictures of the view and of the Pagoda of course. After we brougt Elijah to John, Karen and I went shopping in the shopping centre.

All in all, I already had a great time here in the United States!!

• 27 April 2014 - 09:45

Nancy Respen:

Weer twee totaal verschillende dagen. Leuk dat je ook een indruk krijgt van het Amerikaanse gezinsleven. Volgens mij is Elijya dol op spelletjes, dus je hoeft je "thuis" niet te vervelen. Is het dagelijkse eten thuis daar heel anders dan bij ons( ik zie wel een salade opde foto). Jammer dat je niet een dagje mee mag gaan draaien op de basisschool van Elijya, maar veiligheid boven alles natuurlijk. Als je nu misschien een kijkje mag gaan nemen op een universiteit, is dat voor jou een grote kans. We vernemen wel weer wat jouw de volgende dagen gaan brengen, tot gauw mama..

• 27 April 2014 - 09:52

Marina:

Hoi Linde, volgens mij heb je het daar goed naar je zin. Loes is net vertrokken naar Londen!!
    Fijn dat we kunnen lezen wat je daar allemaal doet. Nog veel plezier Gr Marina

• 27 April 2014 - 13:24

Hetty Vereijken:

Nou jij maakt veel mee in korte tijd. Moet wel goed eten (grapje) zag een bord met alleen wat rijst.....
    Maar ik lees dat je al diverse keren ergens anders hebt gegeten. Nog nieuwe dingen geproefd...
    Voor mij is het ook goed je reisverslagen te lezen wordt m'n engels nog eens opgehaald.. Maar goe dat we niet in het engels moeten terug reageren. Ik hoorde dat Jip en Janneke een succes is en dat je geendagje mee mag lopen op de school maar er toch gewest bent op de "familyday". Het lijkt mij een indrukwende reis waarin je heel veel t zien krijgt. Maak er een fijne tijd van en tot gauw... groet (tante) Hetty

• 27 April 2014 - 20:28

Björn En Mia:

Hallo Linde

is daar leuk ik zou wel mee willen fijn spelletjes doen
    lijkt ons leuk vakantie
    geniet maar lekker land
    en fijne reis
    groetjes Björn en Mia

• 28 April 2014 - 09:33

Daphne Van Bakel:

Hoi Linde
    Zo te zien verveel je je geen seconde! (Had ook niet anders verwacht).
    We vonden het erg leuk je ontmoet te hebben en ook leuk dat we zo
    Kunnen meekijken op je blog.
    We wensen je nog een leerzame en gezellige tijd!
    Groetjes Marc, Daphne, Emma, Laura en Sara

• 29 April 2014 - 11:46

Marjon Rijkers:

Ha linde

leuk om je verslagen te lezen
    moet wel goed nadenken.
    goed voor mijn engels
    zeer indrukwekkend natuurlijk om mee te maken
    geniet ervan
    kijk uit naar je volgende verslag